Nečekané reakce klientů

Na základě vyhodnocení dotazníků od našich klientů jsme došli (pro nás) k velmi nečekaným výsledkům. O co se jedná?

Našim klientům jsme po vyřízení hypotéky dávali dotazníky, které nám měly poskytnout důležitou zpětnou vazbu. Zaměřili jsme se hlavně na náš přínos pro klienty a z výsledků jsme byli opravdu překvapeni.

Čekali jsme, že na prvních třech místech uvidíme:

1)      Vyřízení hypotéky s výběrem z jednotlivých bank
2)      Bezplatné služby
3)      Vyřízení katastru nemovitostí

Z dotazníků jsme se však dozvěděli, že největším přínosem pro naše klienty nejsou banky na jednom místě, bezplatné služby a vyřízení katastru nemovitostí.

Nebudeme Vás již dál napínat, tou hlavní výhodou a profitem pro naše klienty byl : ČAS – lépe řečeno úspora času.

„Času má každý člověk stejně – 24 hodin denně“. Odečtěte si čas strávený v práci, spánek a zbyde Vám počet hodin, který máte pro sebe, svou rodinu, přátele, koníčky a zájmy – tedy Váš volný čas. A právě při vyřizování hypotéky chodíte od banky k bance, porovnáváte, hledáte nejlepší hypotéku a ukrajujete ze svého volného času. Když najdete produkt, který splňuje všechny Vaše požadavky, musíte potom stejně ještě chodit na schůzky do banky, běhat po úřadech, řešit kupní smlouvy s realitním makléřem a mnoho dalších věcí.

Jsme opravdu rádi, že jsme schopni poskytovat takové služby, které naši klienti oceňují, a budeme v této cestě pokračovat.

Děkujeme Vám

Hypoteční dům Třeboň
www.hypotecnidomy.cz

14.5.2015